onsdag, september 05, 2012

Barnehagegutt!

Så har Olai en uke i barnehagen bak seg. 
Den obligatoriske forkjølelsen har vi alt fått.
Håper den forsvinner like brått som den kom.

Olai trives som bare det! Han ler og skråler
når vi svinger inn til barnehagen!

Han har funnet seg godt til rette,
er en bedagelig fyr
som går godt over ens med alle.
Utenom noen av storungene 
som prøvde å grave han ned 
i sandkassa i dag.
Da skal jeg si det var en liten fyr
som ble skikkelig gærn!


For et par helger siden var vi på blåbærtur.
Olai elsker bær.
Så det var bare å sette han i ei tue
mens vi fylte bøttene.

I morgen bærer det til London for min del:)
Husmorferie er ikke feil! 
Åååh, som jeg gleder meg Anna!

4 kommentarer:

Spirea sa...

Innom for å hilse på - lenge siden nå :) Men bloggen din er så skjønn, og det er herlig å se bilder av de små...For en nydelig bilde dette var, midt i blåbærtua :) Og så herlig med barnehagestart - og kanskje litt spennende? det har det iallefall vært her, men det har heldigvis gått bra :) ønsker deg en fin reise til London, og en nydelig september videre. klem

BENTE sa...

Søt barnehagegutt, og så bra at han trives i barnehagen. Det gjør Vebjørn også :)

God tur til London, husmorferie er aldri feil :)
Og god helg til dere.
Klem

Marianne sa...

Så herlig med husmørferie til London!! Håper du hadde det flott! Og for en flink barnehagegutt dere har - ingenting er som når barnehagestarten går som smurt :)

Barbros lille verden sa...

Fine, fine Olaisen!!
Håper det går bra med dere, og at nattehosten til gullet er bedre :)
Nattaklem fra meg