mandag, desember 24, 2012

God jul!

Nå begynner ting å falle på plass
for en rolig julefeiring. 

Høsten og førjulstiden har vært litt annerledes
i år enn det bruker å være.
Fylt med både gode opplevelser,
og tunge dager.

I helgen fikk jeg være forlover
til min gode barndomsvenninne Ingrid.
For en nydelig brud! 
Et lykkelig brudepar
og en fantastisk bryllupsfest!

Samme dag døde min kjære bestefar
etter en tids sykdom. 
Han var nok trett av livet,
og det var godt for ham å få slippe nå.

En dag fylt med motsetninger.
Men mest glede!

Eline og Olai har dukket dypt ned
i julestrømpene sine allerede.
Med sjokoladetruter 
og sukkerkick
og sitrende spenning til i kveld 
kan vi vel bare regne med en aktiv julaften :)


Siden julebrevet fra The Solems glimter med sitt fravær
vil vi benytte anlediningen til å ønske alle 

en fredelig jul og et velsignet godt nytt år!

gode klemmer fra Eline, Olai, Stian og Kristin

6 kommentarer:

Hild Frøya sa...

God jul til deg og dine. Håper kvelden blir fantastisk

Malin sa...

Riktig god jul til dokke alle! :)

Barbros lille atelier sa...

En riktig god jul til deg og:-)

Klem

Marianne sa...

Vel overstått jul og godt nytt år til deg og dine :)

Marthe sa...

Du har virkelig hatt motsetningsfylte dager, håper det går bra med deg og at du minnes bestefar med glede.

Tusen takk for utrolig fine ord fra deg, jeg blir så glad, så glad!!

Gode klemmer fra meg med ønske om en fin søndagskveld!

BENTE sa...

Jeg håper på en supertidlig vår, men det er vel ikke realistisk ;)

Takk for det!
Godt nyttår til dere også :)
Håper dere hadde ei fin jul, til tross for det som skjedde.

Fine nisseunger du har forresten :)

KLEM