tirsdag, september 29, 2009

mild form for skrivesperre...

Så derfor legger jeg ut nok et bilde av min lille pike i nydelig strikkadress fra tante Torild! Den har vi brukt i sommer, men jeg hadde jo ingen bilder av henne i den... Så det ble fotoshoot i går:) Nå begynner den 'sørgelig vis' å bli for liten, men jakken som hører til er fremdeles passe og god å ha nå som høststormene setter inn:)
Eline tok sine første krabbetak i går! Og er så bild og fornøyd nå som hun kommer rundt på egen hånd! Jeg har akkurat ryddet i nyfødt-klærne hennes, og kan ikke fatte at hun for bare 9 mnd siden fikk plass i de!
Nå har vi endelig begynt på Elines barnerom. Ettersom vi bare leier, og ikke aner hvor lenge vi blir boende her blir nok veggene værende ferskenfarget... (får vel bare trøste meg med at det kunne vært værre). Vi får prøve å dysse ned fargen med litt hvite møbler. Skal male furukommoden vi kjøpte på loppis + et lite bord som også ble kjøpt der. Henge opp hyller og kjøpe tepper til gulvet. (som forøvrig er et fælt linoleumsgulv med grå malingsflekker over alt!) Får ta meg en tur på interiørforretning og etterhvert. Noen hvite rammer + noen knaggerekker til Elines kjoler må man jo ha:D

Forresten så var jeg med Julianne på Ikea i forrige uke. Og ble egentlig litt skuffet... Prisene der har jo steget betraktelig siden sist jeg var der, og det er neimenn ikke billigere der enn i andre møbel- og interiørforretninger lenger! Setter de opp prisene får de jammen meg se til å øke kvaliteten på scervise'n sin og!!!

Vel, det ser ut til at jeg begynner å bli kurert for skrivesperren min...
Bilder av barnerommet kommer senere, (mye senere.... regner ikke med å bli ferdig på en god stund...)
Åsså kan jeg jo nevne at jeg har begynt å lage meg en blogg til:D Dette blir en ren hobby-blogg, og jeg håper, håper at jeg kan bli flink til å oppdatere den!!! En smakebit finner dere her.

Ha en fin dag;)

Ingen kommentarer: