torsdag, mars 17, 2011

påskelotteri, emmaljunga og stillhet

På hobbybloggen min har jeg et påskelotteri gående nå! Jeg er så takknemlig for alle som er innom bloggene mine, som legger igjen en hilsen, inspirerer meg og gir meg lyst til å fortsette bloggingen! Dette er en måte å gi noe tilbake. Håper dere vil være med! Klikk på her, eller på bildet, og du kommer rett inn på lotteriet hvor du kan legge igjen en kommentar:)
I dag fikk vi kjøpt vogn til lillebror! En marineblå Emmaljungavogn! Tror han skal sove godt i den, lille go'gutten vår! I mårra er det faktisk bare 2 mnd igjen til termin! Hjelpes!
Og til slutt; mange i bloggverdenen markerer sin støtte for ofrene i jordskjelv- og tsunamikatastrofen med en stille dag i morgen, 18.03.11. Det vil jeg og gjøre, men samtidig ber jeg alle om å støtte en hjelpeorganisasjon, for eksempel kirkens nødhjelp, økonomisk! Og sleng opp en bønn! Det skader iallefall ikke!

2 kommentarer:

BENTE sa...

Er VELDIG glad for at jeg snart er ferdig, men plutselig kommer din lille gutt før min..vet jo aldri om jeg går over tida heller, meen håper (og tror) såklart ikke det;)

Har en Emmaljungavogn vi også, veldig fornøyd med den, men er godt brukt, så den har blitt barnehagevogn. Til lillemann har vi kjøpt en veldig pent brukt og billig 3hjulsvogn på finn, så det skal bli spennende. Skal gi den et forsøk:)

Fin kveld til deg også!:) Klæm!

Unknown sa...

Emaljunga er kjempe fine,bra kjøp:) 2 mnd det er ikke lenge såååå spennende:)) Så er det min tur etterpå:)
Prøver meg på lotteriet.
Ha en kjempe fin helg
Klemmer