torsdag, desember 11, 2008

vEnTe-pOsT...

Har jeg nevnt at det nærmer seg termin, og at jeg begynner å bli en smule utålmodig? hm... har vel det ja. Så nok om den saken.
I dag har vi vært på bytur. Innom o' meget fredelige ikea og "europris pluss". Må jo hamstre inn litt Herljunga cider til jul. m-m-m! Vi var også på Rimi-jakt, men jeg tror jammen meg det er igjen kun to rimi-butikker i hele trøndelag jeg... Og da vi endelig fant en Rimibutikk hadde de ikke igjen flere "gratis babypakker", som de reklamerer så ivrig for... Dumme Rimi.

I kveld er jeg alene hjemme... Stian og kollegene hos Larsen mesterglass er på julebord, og gubben har sultet seg gjennom dagen for å ha nok plass i magen til all den gode maten:) Jeg skal bare kose meg i sofakroken, se nok en håndballkamp, og spise en klementin eller to:)

Ny blogg har kommet til på linkelista! Det er Charlotte sin, så ta en titt! (Feel the pressure Charlie?)

By the way; Det er fullmåne i mårra! Satser på at det skjer no' da?!?

Ingen kommentarer: