tirsdag, februar 03, 2009

Eline-nytt II: vræling

Sitter godt tilbakelent i sofaen, med Eline sovende i bæresjalet på magen. Jeg planlegger litt barnedåp, og gleder meg til å lage invitasjoner til dåpsfest! Kjenner det begynner å klø litt i fingra igjen! Lenge siden jeg kunne sette meg ned med håndarbeide nå!
Eline har vært i vrælehumør den siste uka, og hun sover skjelden lenge på dagtid... Så det var veldig godt at mamma kom å tok med seg Bitteline på trilletur på søndag. ...selv om navlestrengen strammet, og jeg savnet henne dypt og inderlig de få timene de var borte... Men jeg fikk sovet litt, og det var deilig!
Jeg får helt vodt i magen av den hjerteskjærende gråten hennes... Lurer sånn på hva det er. Men det ordner seg vel etterhvert vil jeg tro.

I går var jeg og min kjære søster + Eline på city syd! Jeg fikk brukt opp gavekortet jeg fikk til jul, pluss noen tilgodelapper. Det ble nytt på både meg, Eline og Hanne:) Og Hanne spanderte deilig lunsj på Jorbdærpikene! Tænk ju!
Familiemiddag hos mor og far på kvelden. Mossaka! Godt, godt! Og nybakt eplekake med is etterpå! Skal si vi kan og kose oss! ...Og mens vi er inne på mat: I helgen laget Stian en herlig middagsrett til oss; Kylling i kokosmelk og karripasta. (ja, det er den som er på reklamen). M-m-m! Oppskriften finner du hvis du trykker på overskriften på innlegget her.

Nå får vi komme oss ut snart, jeg og Eline. Åh, jeg får ikke uttrykt det godt nok hvor herlig det er å endelig kunne gå normalt igjen!!!

I dag er det frustrerte fruer! ...Men det får jeg ikke se, for Stian sier han har nok med de to han har hjemme. så sånn er det.

2 kommentarer:

Marianne sa...

Det e SÅ koseligt å lesa bloggen din Kristin! Eline e bare heilt nydelige!!! :)

Leste litt nerøve om alle planene dine, åsså tenkte eg at eg sko nevna ei bok eg nettopp har lest: Slipp livet løs, av Christine Caine (ein av pastorane i Hillsong). Om å gjørr drømmen te virkelighet! Anbefale an verkeligt. Slukte an når eg leste an sjøl i hvert fall!

Åsså du ... eg har begynt å blogga igjen! :) Og ikkje om pedagogikk denna gongen!

Anonym sa...

Så koselig blogg :) Det høres ut som du har god nytte av et bæresjal! -flotters

xxx
Ida