onsdag, april 15, 2009

Påsken 09...

...ble helt annerledes enn jeg kunne forestilt meg! Hadde noen sagt til meg forrige påske at vi i påsken 09 skulle feire Elines dåpsdag... ja, da hadde jeg ledd. VÅR vakre datters dåpsdag! Det er ikke til å tro... Ofte hvisker jeg i Elines øre: "du er min!" Mest for å prøve å overbevise meg selv om at dette faktisk er livet mitt nå. En mann og en datter! Min lille fine familie! (...jeg vet. jeg er meget treg i oppfattelsen...)
Etter fine dager i Mjøndalen, fikk vi noen her hjemme til vasking av klær og ompakking, før turen gikk videre til Valsøyfjorden. Sjøluft, god mat og herlig familiekos! Sola tittet frem opptil flere ganger, og Eline fikk testet ut varmedress og solbriller:) Er hun ikke tøff??? Hvitveisen blomstret i bakkene, så nå er det vår! Takk og lov og det var på tide!

Denne uken startet med barselgruppe og 4mnd-kontroll for Eline. Hun er nå 6680 g og 65 cm! (for de som eventuelt kunne være interessert i å vite det...) Hun er veldig aktiv og spreller og vifter med armer og bein hele tida! Rulle til siden er favorittaktiviteten for tiden. (vi trener på å rulle helt rundt). *sukk* hun er så fin! og hun er min:D

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, og takk for sist. Ja, dette var en fin familie :)
Tante Torild