tirsdag, april 28, 2009

sol, fotoshoot, jordbærpikene, strømbrudd, barnepass mm

Dagene ramler avgårde, og jeg synes det er vanskelig å følge med... Aner ikke hvilken ukedag det er... Og å holde styr på dagens dato er enda verre. Før kunne jeg si akkurat hvor gammel Eline var. 13 uker og tre dager f.eks... Nå vet jeg ikke hvor mange uker hun er lenger... 18? Hm... Det jeg vet er at når hun blir et halvt år, da skal vi ha feiring! Så hjertelig velkommen Leon, Emely, Marte, mammaer, pappaer +++++! Men det er jo en stund til enda da.

Sooool! Ja, det er bare helt fantastisk! Jeg og Anne tok med babyene våre på trilletur i finværet:)









Det er snart mai... Snart 15. mai... Ett år igjen til bryllupet vårt! Jeg driver å mekker bryllupsside, tenker så det knaker når det gjelder hårfrisyre, brudebukett og blomsterdekorasjoner. Har noen idéer i hodet... hummm...
Men, i forbindelse med bryllupsside og invitasjoner trenger vi jo noen bilder av oss selv... og på søndag, etter god middag hos mamma og pappa, gikk vi (hele bølingen) på en liten skogtur. Der ble det tatt bilde på bilde av det vordende ekteparet, og det ble da noe "brukandes". Selv om vi (eller HAN) ble en smule oppgitt iblant:D

Mandag ble trilletur- og café-dag:) Eline stortrives på kjøpesenter og på caféer, så jeg har vært veldig heldig med denne babyen altså! Hun ligger så fornøyd i vogna si og ser ut i verden hun! Tanten er også glad for at shopping-genet er på plass. De har visst lagt store planer om sko og veske-shopping allerede de to! Ellers vil jeg gjerne takke den geniale personen som fant ut at han/hun ville åpne Jordbærpikene på Melhus!!!


Og i dag våknet vi til et kaldt hus uten strøm... Og jeg som skulle være barnevakt og alt... Trønderenergi hadde tatt strømmen i hele området, og den ville være borte hele dagen! brrrr! Jeg tente lys i hele kåken for å få det bittelitt lysere, og bittelitt varmere:) Og det ble mye koseligere! Men du, så glad jeg er for at jeg har nok melk til Eline og ikke trenger å drive med koking av vann og flasker og sånn... Hva skulle jeg gjort i dag da liksom? Uten elektrisitet?
Barnevakt ja:) For første gang etter at Eline kom! Var skikkelig spent på hvordan det ville gå. Eline på 4 mnd, og Nora på ett år og 2 mnd. Det gikk kjempebra! Eline var ikke interessert i Nora, og Nora var IKKE interessert i Eline. Men hva gjør vel det når man har så mange artige leker?

I mårra blir det sol, så da blir det langtur:) Herliiiiig!

1 kommentar:

Anne sa...

Ja det var en fin dag da du var her:) Fine bilda! Oi... feire 6-mnd dag ja. Det har æ ikke tenkt på æ og Leon e 6 mnd på mandag allerede. oioi... må kanskje finne på noe den dagen da.