mandag, juli 04, 2011

Idyll!

Vakre, vakre Sørdalen:)
Janne med bloggen Skjerstad har skrevet noen innlegg om Åfjord. Vi er like glad i den kommunen vi tror jeg:) Mens hun reklamerer for kystbygdene i Åfjord, har jeg gleden av å reklamere for en lita bygd litt lenger inn i landet.
Her glemmer jeg tid. Mobilen får ligge. Facebook er ikke interessant. Til og med bloggen ofrer jeg ikke en tanke (...nesten). Her er blomsterengene. De grønne jordene. Den friske lufta. Og her er de herlige menneskene i mitt liv! Besteforeldre, tanter og onkler og søskenbarn! Jeg er så heldig!
I helgen feiret vi min fetters 18årsdag, og onkel laget deilig, deilig blåskjellsuppe! 
Nammenam!

2 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Har vært i Sørdalen jeg, Kristin, på sporprøve med hunden vår:) Det er vakkert der også:)
Blåskjellsuppe, namnam:)

Klem fra Trine:)

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så fint det ser ut, kjønner man ikke vil gjøre noe annet her en å slappe av.

Blåskjellsuppe er SÅ GODT, gleder meg til å lage det igjen.

Kos dere