mandag, mars 09, 2009

Elinenytt IV

I helgen har eline begynt å "prate" for alvor:) Hun kan sitte i lange stunder for seg selv å gurgle og bable, og når vi kommer bort til henne får vi et strålende smil. Vi kan sitte lenge å ha dype samtaler sammen jeg og hun:) Vi deler hemmeligheter og kniser og ler:) Hun har den søteste lyden! Og kan å si "aguuuuu" "iuuuuu" og "agrlrlrlr" (rlrlrlrlr = gurgling) blant annet.
Nå sover hun i sengen sin for første gang! (hun har sovet i vogna til nå). Jeg la henne ned uten protester fra henne, og med tuttuten i munnen sover søte Elinemor formiddagsduppen sin:)

Jeg og Eline var i Åfjord i helgen. Så koselig! Jeg har en fantastisk slekt asså! Bestefar fikk se oldebarnet sitt for første gang, og det tror jeg han syntes var kjekt. På lørdag var vi samlet tre familier oppe hos tante Sølvi og co på tacos, kaffe og kaker, og søndag var det formiddagskaffe nede i gården hos tante Ruth Marine, mens ungene kjørte snøscooter nede på åkrene.
Stian hadde frihelg her hjemme og i går ettermiddag kom jeg hjem til strøkent hus og en blid og fornøyd kallj!

1 kommentar:

Anna Sofia sa...

kristin hon är allt igenom skön din lilla jänta alltså! Helt fantastiskt söt! och sötar blir hon för varje kort du tar tror jag! Vilka härliga kinder..hehe.. ser fram emot att hälsa på henne om någon vecka! Ha en fenomenal dag, för det har jag haft! Kram!