torsdag, desember 31, 2009

Godt nytt år!

Skal få presset inn et siste innlegg før året er omme, og det kommer til å handle om takknemlighet, kjærlighet, vennskap og glede. For dette året har vært fylt med alt dette og mere til! Jeg er så utrolig heldig! Kan ikke fatte det egentlig! Jeg har alt jeg noen gang har ønsket meg, og er så glade i hver enkelt av dere som berører mitt og min families liv! Varme og omtanke, det å kunne dele hverandres gleder og sorger. Å bry seg om hverandre, det er STORT! Akkurat nå har jeg lyst til å fylle hele denne siden med hjerter, nei, med ren kjærlighet, men det blir vanskelig. Men jeg håper dere forstår hvor ufattelig GLAD og TAKKNEMLIG jeg er i hver enklet av dere! Som jeg ser ofte, og de av dere som bor langt unna, familie, slekt og venner! Tusen takk for at dere er der!

Nå renner det siste året som ugift hen, og vi begynner på vårt andre år som foreldre! Livet var bra før, men har gjort en utrolig deilig vending! Elsker dere Stian og Eline!

Den siste del av nyttårsaften skal jeg og Stian kose oss i sofakroken med tortillas og guacamole. Så nå skal finstasen av:) Vi har hatt koselig middagsbesøk av Ingrid Carina, Trygve og Emily i kveld, men som småbarnsfamilier flest er 'senkveld' et fremmedord, og etter kaffe og kaker reiste de med en sliten Em's hjem til seg selv. Vårres nurk er også i seng, og forhåpentligvis sover hun tungt når rakettene skytes opp.

Noen bilder av et nyttårspyntet hjem for stemningens skyld:)

Et velsignet godt nytt år ønsker jeg alle! Sorger kommer nok også, men husk at en alltid har familie og venner å støtte seg til i tunge perioder! Og siden jeg tror på en Levende Gud; Han er der også, i hele 2010!

Her er den søteste druetyven i hele verden!!!

Masse kjærlighet fra Kristin

Ingen kommentarer: