mandag, februar 15, 2010

3 mnd igjen i dag!

Og det ble ny tur til byen. Jeg leter fremdeles etter smykket jeg vil ha til brudekjolen, men nå er skoene i boks:) De er fra Rainbow og kjentes god ut på foten. Nå må jeg bare 'gå dem inn' til bryllupet. Veldig lekre synes nå jeg:)Ellers har jeg kjøpt 2010-utgaven av bryllupsmagasinet 'Ditt Bryllup'. Som sagt i tidligere innlegg er jeg nok ferdig med idé- og inspirasjonsstadiet, så det var vel egentlig ikke nødvendig å kjøpe det bladet... Men nå har det seg sånn at jeg de siste 5-6 åra har kjøpt 'Ditt Bryllup' i februar (som er utgivelsesmåneden) og sittet å drømt meg bort i vakre kjoler og hårfrisyrer... Og i år er vel siste gang jeg kan tillate meg å kjøpe det magasinet... Og det skulle jo egentlig bare mangle at jeg ikke hadde 2010utgaven.

DET ER 3, TRE, III, THREE, DREI, TROIS, TRES, TRE ALTSÅ! MÅNEDER IGJEN TIL BRYLLUP! Tenk at jeg skal bli Stians KONE! Jeg gleder meg!!!

Ingen kommentarer: