torsdag, februar 25, 2010

Globetrottar very, very, very light.

Hva er det med meg? Nå har jeg reisefeber igjen... Går rundt meg selv, pakker klær i koffert, tar de ut igjen og pakker på nytt, og på nytt og på nytt. Kikker på billetten, legger den et lurt sted, husker ikke hvor jeg la den, leter febrilsk, finner den, legger billetten i veska, legger den i sidelomma i veska, tar den opp og kikker på den igjen, og legger den et lurt sted... Hallo! Jeg skal bare være borte i tre netter, men det stikker litt i hjertet for det. Er skikkelig spent, og gruer meg litt for å fly; (har ikke flyskrekk, men synes det er veldig rart at en sånn tung ting kan holde seg i lufta...) Men mest rart blir det å være borte fra Eline.

...Jeg skal ikke lenger enn til Porsgrunn altså! Og det jeg skal der er jo veldig gledelig! Jeg har nemlig fått den ære å være Thereses forlover når hun gifter seg med sin Zacharie på lørdag! Det kommer til å bli et lite intimt bryllup med noen få nære venner til stede. Det blir spesielt tror jeg, og jeg gleder meg til vielsen i kirken. Tror den blir veldig fin:) Gleder meg også til å stresse rund i mårra, fikse småting, dra på butikken for n'te gang for å kjøpe noe vi hadde glemt, bake kaker, ordne klart til middagen, vaske, pynte og dekke bord... osv. Det skal bli godt med en aleneweekend! Og jeg gleder meg enormt til å se Therese igjen! Og som brud da:D

Ønsker alle ei riktig god helg med disse vakre tulipanene!!! Fine vårfarger ikke sant?

2 kommentarer:

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Håper du koser deg i bryllup! Det er sååå fint å lese bloggen din. Den er så koselig og fin. Blir bare sittende og lese og smile jeg :)

Kristin Kreativius sa...

Åh, tusen takk:) Blir så glad for slike tilbakemeldinger! Og nå skal jeg få rota meg til å få dine blogger på linkelista her:D Tror vi skal i barnehagen i mårra. Hva med dere?