søndag, april 18, 2010

det gikk mot vår...

Jo da, jeg har hatt våropplevelsen. Det var da jeg måtte knipe øynene igjen fordi jeg hadde glemt å kjøpe meg nye solbriller til nettopp våren -10, det var da jeg tok med meg mitt ferdigheklede ullteppe og satte meg ute med en kopp te. Det var da solen gav meg et tonn med energi, og alle husmorplikter var grundig gjennomført før klokken 8 på morgenkvisten.
Dette er vår
Nå snør det. Og jeg kan, hvis jeg er 'heldig' få jentedrømmen min oppfylt; nemlig å ri kanefart til mitt eget bryllup.
Dette er Eindrides vei 18.04.10
Det er søndag morgen, og jeg har lagt både Stian og Eline for en formiddagsdupp. Deilig at det er stille i huset! Nå skal jeg gjøre meg ferdig med bloggingen for i dag, og sette meg ned med den lille svarte bryllups-planleggingsboka. Den begynte jeg på for ja, to år siden? da drømte jeg om kjoler og hårfrisyrer, bryllupskaker og utseende på bordkort. Nå er alt dette klart, og resten av boka er fylt med ting jeg må huske, komplett gjesteliste, salmer, 'kjøreplan' for dagen, sp.mål til presten, ukeplan for ukene før 15. viktige tlfnr,  .... Ja, og mye, mye mer. Jeg er så glad for at så mange stiller opp og vil hjelpe til den dagen! Jeg har 11 stk som skal servere og ha ansvar på kjøkkenet. Og til kaffen kommer det en gjeng av Hannes venner som vil hjelpe til! Pianist, gitarist, kakebakere, egen frisør... Og ikke minst er jeg overlykkelig over å ha fått så mange positive svar fra gjestene! De aller fleste kommer!! Jippi! Jeg er så takknemlig!

Nå har jeg forresten lagt til flere sider på bloggen min. Disse finner du en kobling til øverst, under overskriften. Tror jeg skal skrive om det viktigste i livet mitt der. Det jeg brenner for, og det som gjør meg hel! Så følg med:)
Jenta mi er trøtt etter en lang lørdag:)

Ingen kommentarer: