søndag, mai 23, 2010

Stille

Dette har vært ei veldig rolig og stille uke... Hm... Det har vært full aktivitet her hver dag, men hvor ble det av stresset, de lange huskelistene, og tidsklemma??? Ennå er det litt vedmodig å tenke på bryllupet. Jeg har akkurat den samme følelsen nå, som i ukene etter avslutningsfesten på Hedmarktoppen. Jeg syntes alt var bare trist, og var lei meg for at et så fantastisk år var over. Men etterhvert dukket alle minnene opp, og jeg kunne glede meg over alt jeg hadde fått opplevd! Håper og tror at det samme kommer til å skje nå. Fine bryllupsdagen er over, men alle gode minner, ord som ble skrevet, bilder som ble tatt, de varer videre! <3

...Det er søndags morgen, og jeg har akkurat lagt Eline. Hun hylte på mamman sin kl 06:15 i morges, og siden det er hun som er sjefen, måtte jeg bare adlyde ordren om å ta henne opp og lage frokost til henne... Nå som hun sover, og pappaen også, har jeg fått tid til å spise en god frokost, male, og lese nyeste utgaven av 'mamma':) Alenetid er GODT! 
Jeg må bare vise fram vakkerveitja mi! Er så stolt av henne:) Hun har blitt så stor synes jeg! Det er liksom ingen ting igjen av babyen. Hun har en enorm vilje, og et tydelig kropps-språk. Hun elsker å være ute, leke i sandkassen og sykle:) Hun babler i vei, oger veldig kontaktsøkende. Om ikke lenge blir hun 1 1/2 år!
(bilder fra bryllupet blir lagt ut under linken 'bryllupet vårt'. De kommer etterhvert som bryllupsfotografen blir ferdige med dem:)) 

Ingen kommentarer: