lørdag, september 25, 2010

lille familie

Da jeg stod opp imorges hadde Stian vasket huset, klærne og tatt oppvasken:D Er jeg ikke heldig! Han er en god og omtenkesom mann, han jeg giftet meg med! Kjekke mannen min:)

Tenk å få lov til å elske et menneske så høyt! Jeg er herlig velsignet i livet mitt! Og ydmyk! Har jeg fortjent alt dette gode? Jeg er så takknemlig!


Ikke bare har jeg verdens godeste mann, jeg har verdens nydeligste datter og!

Og så må jeg (igjen) gratulerer Anna med lille Edward! Han er bare helskjønn!

8 kommentarer:

svimelaura sa...

For en deilig overraskelse!!! Bildene var kjempefine!

svimelaura sa...

Et spørsmål... Åssen i allverden hadde du peiling på at jeg hadde brukt fem pinner??? Er det et sånn hemmelig triks å vite sånn? Blei veldig nysgjerrig nå:)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

WOW!!!! DET er mannen sin det :O Heldig du er!!

Barbros lille atelier sa...

For en drømmemann! Må nok vise dette innlegget her til min kjære:-)

Elins reiseblogg sa...

Du er velkommen til nettbutikken min om du har fått lønn eller ikke :) I Hagen i Grubba er det ingen kjøpeplikt!
Ser det står Melhus på deg. Det var der vi bodde (i 25 år) før vi flyttet tilbake til Frøya!

Ane Tønnesland sa...

Det har du nok fortjent! Tipper kona ikke er så verst hun heller :) Nydelig mor/datter-bilde med farget hekleblomst!

www.elineogbaby.blogg.no sa...

Hei! Jeg er ny leser av bloggen din og er veldig fornøyd :)
Når du forteller sånn om mannen din, begynner jeg å innse at noen her trenger et spark i ræva. Hehe.
Kjempefin familie du har :)

Livets landeveg sa...

Tusen takk for kommentar på bloggen min :)

Koselig blogg du har, nydelig datter og en flink mann. Lurer på om jeg skal vise sambo denne bloggen, mulig han får litt inspirasjon ;)

Ikke siste gangen jeg titter innom her, kjenner jeg :)