torsdag, september 30, 2010

Nå har de dratt...

ikke at jeg menger meg med de når de er her. Likevel er det litt vemodig å se de dra avsted.

Heldigvis har jeg kjøttmeisen. I dag satt det et par på det tomme fuglebrettet og skakket på hodet. Ja, da! Skal fikse mat til dere!

Sitter å tenker på bryllupet. Det var en så fin dag! Fremdeles skulle jeg gjerne ha opplevd den samme dagen opp til flere ganger! Nyte om igjen og om igjen! Kjolen, brudebuketten, gjestene, maten, og ikke minst verdens kjekkeste brudgommen min og søteste brudepiken Eline! *sukk*
Det mest romantiske på hele dagen tror jeg var under utgangsmarsjen. Jeg og Stian hadde lett lenge etter den perfekte sangen for oss. Og da vi kom på å bruke 'sangen vår' som utgangsmarsj falt flere brikker på plass:) Gode forlover Ingrid ville synge, og tror du ikke Snilleste toastmaster Malin hang seg på, og de utgjorde den perfekte duo! Skulle ønske vi hadde dette på video, men jeg tror alle ble så oppslukt i sangen at ingen tenkte på å filme det... Men her kommer iallefall 'orginalen':) Nyt sangen 'vår':)

2 kommentarer:

Eline sa...

Å, nå fikk jeg enda mer lyst til å gifte meg! Får prøve å hinte enda mer her i heimen!

Barbros lille atelier sa...

Ja, den sangen er nydelig! Passer perfekt på en bryllupsdag. Og så kjekt å ha en sang som er deres:-) Flere som blir giftelystne her...

Det ligger en oppskrift på vimpelsying under etiketten vimpler, på bloggen min (innlegg nr.2).
Vimplene blir jo ikke helt spisse da.... men jo tynnere stoff du bruker, jo bedre blir de. Og så pleier jeg å bruke en heklenå og dytte litt med:-)

Klem