torsdag, juni 04, 2009

Eline Earlybird! + Elinenytt + Enda litt til.

04:53... Det var klokka da Eline bestemte seg for at; "nå altså, nå er det på tide å stå opp mamma!!!!"

I løpet av de siste dagene har Eline fått sine to første tenner! To små sagblad har presset seg fram nede i munnen hennes:) Tror hun synes det er litt rart, for hun driver og stikker tunga ut og lager rare grimaser hele tiden:D Klør gjør det og, og den lille flaska med Dentinox står lett tilgjengelig for påsmørning av gommene hennes.
Tilvenning av babygrøt har vi også begynt med. "Det smaker IKKE godt nei!" sier ansiktsutrykket hennes:DHar ikke nevnt det før tror jeg: Vi har kjøpt oss biiiil! Vårt gamle glis gikk til dundas, og nå har vi slått til med en Ford Focus, stasjonsvogn, 2002modell! ...trodde ikke jeg skulle eie en stasjonsvogn for 1 1/2 år siden nei... Nå får jeg ta Annas utfordring og henge meg på teori og oppkjøring til førerkort! Bilder av ny-gliset kommer. Til da kan dere nyte denne kule røde boblen som jeg fant på trilletur! I dag skal Eline til 6-mnd-kontroll. Spennende:) Etterpå blir det bytur med Ingrid! Og i morgen er det brudekjoleprøving som står på planen! tenk det da! iiiiiiiiiiiik!!! Gleder meg!!! Og ikke nok med det; Marianne kommer i mårra tidlig! Åh! For en dag det blir! Halleluja!
Lørdag skal vi feire min kjære fetters 25årsdag, og jeg har fått fortalt at det er tapas som står på menyen! Blir ikke dette ei bra helg, så veit ikke jeg! Referat kommer;)

Ha en fin dag;)

4 kommentarer:

Anna Sofia sa...

lilla gumman då.. du får ge henne någon bitring att tugga på, det kliar säkert en massa när man får tänder.. och gör ont.. jag vet.. jag fick min sista visdomstand nyligen.. oj va ont det gjorde..:P

Lycka till med brudklänningsprövning! Det är underbart kul! Önskar jag kunde vara där och tjuvkolla...;)

IC.B sa...

Ai ai ai. Det er ikke lett å være liten nei.. Huffa si :p
Kjøp MAM bitering på ICA, den er god fordi den har litt forskjellige mønstre i seg og avkjølings veske så den kan ligge i kjøleskapet når det ikke brukes. Utrolig god lindring!! Ems, klær og sikrer, men ikke noen tegn her ennå tihi... GRATTIS med ny bil :) Kos der med go helg ;)

Klems*

Marianne sa...

So far so good så e detta ei kongehelg!! :) Så koselig å verr på besøk hos dåkkår!! :D

Else Lill sa...

Åå;) retta hørtes fantastisk ut alt samma;)
Kos dere masse resten av helga! - og med manne i hus er jo livet en fest da ;) ;) !!!