torsdag, august 19, 2010

tannpinen som ikke ville forsvinne

Det var vondt å føde. Men ingen fysisk smerte jeg har opplevd i mitt 'ikke så veldig lange liv', slår tannpine. Det kom iallefall noe godt ut av å føde. Av tannpine kommer det bare fete tannlegeregninger. Den intense smerten som er senterert i og rundt den ene tanna er bare helt ubeskrivelig! Og når herr Benjaminsen amputerer bort fire nervetråder i tanna kan det ikke gjøre annet enn VONDT når bedøvelsen går ut...


Det går bedre i dag. Heldigvis! Nå sitter jeg og Eline og ser på Tingeling og koser oss i sofa'n. Karatekid og karatemammaen:)


Det er SOL i dag og! Og i dag skal jeg nyyyyte det! Ha en fin dag:)

3 kommentarer:

inger sa...

åååå, så gode dere er:)
Tusen takk for bursdagshilsen/gave vennen!! Ble så glad!
Nydelige bilder av deg og go'jenta
<3

Kristin Kreativius sa...

:) Ver så goood:) Kan jeg ringe deg i ettermiddag, eller er du opptatt?

Hurra for deeeg!!! <3

inger sa...

ja du må gjerne ringe vettu:) Når som helst. Ha en god uke!