mandag, juli 11, 2011

kosebaby!

Olai liker best og ligge tett, tett inntil! For å roe han ned når han gråter, legger jeg han i 'ammestilling'., dvs hodet hans hviler på armen min, kroppen hans ligger tvers over magen min, og føttene ligger i en krøll over hoftekammen min. Istedet for pupp får han smokk, og som oftest blir det stille etter en liten stund. Da ligger han å ser opp på meg med store øyne og et litt skeptisk blikk. Det ser ut som  han tenker; nå ble jeg lurt igjen! Før han sovner må vi helst holde øyekontakten hele tida, ellers blir det sutring. Så sitter jeg der da, og studerer et av de to vakreste øyeparene jeg kjenner, som til slutt blir skjult av to tunge øyelokk.



Det går an å henge sånn også. Men da må jeg holde pappa i hånda!

2 kommentarer:

Ann-Kristin sa...

Rett og slett heilt herleg!!!

Helene sa...

Så utrolig nydelig ♥