søndag, august 07, 2011

3 måneder!

Yndlingssønnen min, stor og god, i dag er han 3 måneder! For et par dager siden begynte han å strekke seg etter  lekene sine. Han er som søstra si; prater som en foss! Både når han er glad, men også når han begynner å bli utålmodig. Da lager han de søstste 'hør-da!-syns-synd-på-meg!'-lyder. Han utklager sin nød med 'uææææ' 'ng-ang' og 'æ-æææ'.
Men for det meste smiler han og er fornøyd! Sover stortsett mange smådupper i løpet av dagen, og han har begynt å sove over natta! Det er digg! Hans største lidenskap er mat! Og det vises, han er godt i hold. ...for å si det mildt...
Jeg er så heldig! To flotte unger han jeg fått! Jeg sprekker av stolthet, og kan ikke annet enn å dele det med dere! :)

6 kommentarer:

Marianne sa...

Helt herlig gutt :) skjønner godt du er stolt! Og så herlig at han sover hele natta, det er jo fantastisk! Ha en super søndag :)

IC.B sa...

Han er jo så god som gull! Skjønningen Olai. Gratulerer med 3 måneder allerede <3
Klemmer

sa...

Heeei :O)
Nyyyydelig liten Olai :O)
Jeg skjønner akkurat hva du mener med å nesten sprekke av stolthet. jeg har det helt likt som deg. Er så stolr og takknemlig over å ha to flotte barn :O)

Nyt dagene :O)

Carinaklem

Whitebite sa...

fin blogg!
her skal jeg innom igjen;o)

herlige bilder av en skjønn liten knupp!

Barneboden sa...

Søt liten gutt :-)

og Gratulerer du har vunnet
Juli mnd GAVEKORT hos BARNEBODEN :-)

Send meg en mail , så ordner vi resten der :-) ivarthork@c2i.net

mammasiiilje sa...

Så skjønn han er :) smeltet litt her :)