tirsdag, september 20, 2011

ungene

opptar all min tid! Når de babler, når de leker, når de sutrer... Og minsten er som mammaen; Våkner til når kvelden setter inn! Før Olai, var vi bortskjemte på lange alenekvelder, ettersom Eline slukner før 19.
 Han er god da! Ligger her oier seg, hyler som ei jente, gurgler og kommer med se-på-meg-lyder. Når vi først ser på han, kan han fortsette med sitt, bite på boka si, eller dytte på bamsen på babygymmen. Innimellom kikker han bort på oss for å være sikker på at vi fortsatt holder øye med han! Er det rart han er favoritten??!?

Dagens Elinegullkorn:

Eline: æ har en næmmelighet i barnehagen!
Mamman: Å? Kan mamma få vit det?
Eline: Nææææi mamma!!!
Mamman: hm... har du fått dæ kjærest kanskje?
Eline: Ja! Det e næmmelighet det!
Mamman: ka hete kjæresten din da?
Eline: Orfører Omp!

Vi er ikke så flinke til å holde på nemmeligheter her i gården... (og bildet har ingenting med nemmeligheter å gjøre... Men se den herlige fotballspillerspiren da!)

12 kommentarer:

Anne Grete sa...

Hei! Første gang jeg er på bloggen din, så fin blogg du har :) Lagt meg til som følger... :)

Men du, den bloggen gutten din har på seg.. Hvor har du kjøpt den? Likte den så godt!

Klem Anne Grete

Anne Grete sa...

... body skulle det selvfølgelig være- ikke bloggen... ;) Går litt fort noen ganger ;)

Maria Isabel sa...

Så herlig du beskriver sønnen din :) Har nettopp fått en bitteliten jente til inn i familien vår, hun er nå bare 3 uker, og er så utrolig herlig :)
Syns datteren din hadde et veldig søtt og lurt smil, skikkelig fint bilde :)

Ha en strålende dag :)
Klem :O)

Kine sa...

hihihi det er en fin egenskap å kunne fortelle hemmeligheter til mamma'n sin, det har alltid jeg kunnet gjort. Til og med hemmeligheter venninner har sagt til meg, mange ofte vonde å holde for seg selv, har jeg fortalt til mamma for jeg vet at hun aldri ville sagt det videre. Viktig!

Vi har akkurat fått igjen kvelden her hjemme,lukas er 14 mnd(!) så det var på tide. Men som regel er det en eller annen gutt som er våken. Og når vi skal legge oss ligger ofte de to eldste i vår seng ;)

SARA sa...

Herlige unger du har. Hemmeligheter er til for å deles :-)

Frihet sa...

Herlig!! Å så fint bilde av en glad gutt!! Ja kveldene er litt for korte, men men......
Sefølgelig er det ordføreren som har kapret den søteste jenten ;)

Forsatt fin uke!!

Grete Winther Westrum Løvås sa...

Kul body og søte onga :-)

heidi sa...

Nydelige unger, og nydelig blogg. Klem fra en trofast leser!!! Jeg lurer og på hvor du har fått tak i bodyen??

Anonym sa...

Nydelige gutten i fin body :)
Og fotball jente? Trodde ikke Eline likte fotball.
Klem tante Torild.

Kristin Kreativius sa...

:) Nei, hun liker ikke fotballkamper på tv'n! 'NÆI! Ikke foppall da pappa!' sier hun da :) Men det er artig å spille! Og hun kommer til å få en god venstrefor tror jeg :)

Bodyen er kjøpt på nett: www.c28.com

Barbros lille verden sa...

nydelige ungene!!!
herlig med nemmeligheter da ;)
lurte på om du ikke hadde tenkt å dukke opp på giveaway ja, hvis ikke hadde jeg nok gitt deg et tips ;)
dåpen har jeg rimelig god kontroll på nå! det er huset, nærmere bestemt kjellern som må gjøres helt i stand til vi får besøk ;)
nattaklem fra meg

Camilla Jørgine sa...

For nokre nydelege ungar! *smelt*
Kul body Olai hadde. Ikkje rart han er favoritten, nei ;)

Ha ein GOD dag!

Klem Camilla