lørdag, juli 25, 2009

To fine uker:)

Nå er vi hjemme igjen etter begivenhetsrike uker på Østlandet. Vi har hatt det så bra, men nå er det deilig å slenge seg nedpå i sin egen sofa gitt!

Ferien for Stians del, begynte med storkamp på Nedre Eiker Stadion, der Mjøndalen møtte Kongsvinger. Laget i hans hjerte vant 2-1:) Eline var happy-happy over det resultatet:DVed innsjøen Eikeren har svigerfar og Marianne campingvogn (+fortelt, yttertelt, platting, veranda, brygge og båt) og det var så koselig å være der noen dager! Eline ble GODT tatt vare på av bestemor og bestefar, mens jeg og Stian padlet kano og fartet litt rundt:) Camping med svigerfar, Marianne og Milly = Hurra!!!Forrige helg dro vi til Halden og besøkte Beate, Aleksander og lille skjønne Aaron på 4 mnd. Liten tur innom Sverige ble det og:) I Halden stod Shef Aleksander (Stians kamerat) for middag, og vi fikk indrefilét:) På vei til Mjøndalen kjørte vi innom Fredrikstad og besøkte Hélen og Sondre og tilbrakte dagen i Gamlebyen. Var også innom Hélens Wilmas Hus, og du, så mye fint de hadde der!!! (kommer reklameinnlegg snart!)

Ellers har vi hatt tid til å møte tante Torild og Therese og Zhacharie i Drammen. Så glad for det:D Ikea-tur med svigerinnen og kosing med søteste tantebarnet Leander. Tur til Holmestrand hvor vi ble invitert på grilling hos Stians kamerat og forlover Jørn Gunnar og hans familie. Og vi har beiset hus og snekret levegg for svigermor:) Sjekk det konsenterte fjeset! Var nok litt skjelven og. Ganske høyt i stigen......Åh! Vi har hatt det så bra!!! Og jeg er så glad for å ha fått møtt og blitt kjent med Stians HERLIGE venner! Jeg har KOSA meg!!!! Nok en gang må jeg bare få uttrykke hvor heldig jeg er som har det så bra! Som kan reise rundt å møte de jeg er glad i! Og som har en svigerfamilie som har tatt så hjertelig imot meg! I'm truely blessed!

Ingen kommentarer: