fredag, mars 12, 2010

mere bryllupsprat...

Jeg var nemlig på Perlehuset på onsdag. Forrige gang jeg var i byen, hadde jeg spurt om de kunne prøve å lage et smykke til brudekjolen. Ettersom jeg ikke hadde funnet det smykket jeg så for meg, tegnet jeg det opp for dem, og forklarte hvordan jeg ville ha det. Og på onsdag altså, var jeg der igjen, og gjett om jeg ble glad da damen tok opp en liten eske meg et vakkert, vakkert smykke, designet av moi og laget av noen gode, snille, flinke damer på Perlehuset:D De fortjener all mulig ros asså! De hadde visst prøvd flere ganger før de hadde fått til smykket, og hvis jeg ikke likte det trengte jeg ikke å kjøpe det! Det er service det! Tusen takk Perlehuset:)  Fikk ikke tatt noen gode bilder av smykket nå, men kanskje jeg legger ut noe senere. Det er iallefall svarowski-perler tredd på en tynne vaiere i flere lag. Tror det kommer til å passe godt til kjolen:)
Og tror du ikke jeg fikk telefon fra tante Sølvi ,mens jeg jublet over smykket, hvor hun kunne fortelle at invitasjonene hadde kommet, og lå og ventet på meg på Melhus postkontor! Jeeeeeiiii! Ble strålende fornøyd med de og! Tanten min er typograf/ grafisk designer, og jeg ble så glad for at hun ville lage invitajonene for meg! Så nå er det bare å skrive på navn, kjøpe frimerker og sende de ut rundt om i Norges land!

Det var det om bryllupet for denne gang... men det blir vel ikke lenge til neste innlegg... Vi er ikke i form i det Solemske hjem i dag, og det er veldig synd, for vi har billetter til Alice in Wonderland i kveld...

Ingen kommentarer: