mandag, mars 29, 2010

Ei fantastisk helg!

Jeg er hoppende glad! Så utrolig takknemlig og helt overveldet over alt jeg har opplevd og fått i helgen! Verdens beste möhippa med verdens fineste jenter! Er så glad for at så mange kunne og ville komme!

Dagen startet med god brunsj hvor skravla gikk i ett over frokostbordet, og jentene fikk bli bedre kjent med hverandre.
 Gode og mette kom Ingrid med denne herlige brudekjolen som jeg måtte presse meg inn i , og du så lekker jeg ble:D

Turen gikk til Haugen gård hvor jeg fikk RIDD! Jeg hadde en drøm om å gifte meg på vinteren, med kanefart (hest og slede) til kirken skjønner dere, men i mai håper vi snøen har forsvunnet, og dermed måtte jeg få ri i fra meg før bryllupet mente jentene. En smule skjelven i knærne, men det gikk da bra:)

Iført bind for øynene gikk turen videre, og etter og ha blitt kjørt rundt på en god stund ble jeg ført opp ei trapp og inn ei dør... Hjertet mitt gjorde et hopp da de tok av bindet og jeg så at vi var på FAME fotostudio:D JAAAA! Jentene hadde med seg sorte klær, og det ble knipset så mange fine bilder av oss! Jeg gleder meg til å se de asså!!!

Etter kanelbollepause ble jeg bedt om å vise vei til Buen eldresenter hvor jeg jo jobber... Og her hadde Ingrid avtalt med avdelingsleder at jeg skulle lede trim og sangstund med de gamle:O Jeg fikk på meg en herlig kostyme, og etter å ha samlet en liten gjeng sangglade gamlinger fikk vi en koselig stund sammen med dem! Ingrid spilte piano, og salmene varmet alle og en hver tror jeg! Etterpå tok vi trimmen for oss selv til sangen; 'det går bedre og bedre dag for daaag'!

Jeg ble forvandlet til MELHUSLOSEN og fikk den glede å guide jentene rundt om på Melhus og plasser som har vært viktige i mitt liv oppgjennom. Lamo'n, barne- og ungdomsskole, og Storåsen 34 som var siste stopp. Her fikk vi fruktpai og kaffe, og jeg fikk vist meg fram for min kjære familie.

Middagssultne gikk turen så videre til Mega hvor jeg skulle handle ingredienser til taco ved å 'stjele' varer fra andre kunders handlevogn. Det gikk hardt utover de tre familiene som handlet samtidig som oss:D

Deilig middag ble det og fleip-eller-fakta-quiz om brura. Stian var også tilstede på film hvor han ble spurt forskjellige spørsmål. Oppgaven min var å gjette hva han ville svare. Synes jeg greide meg bra:) Enda en lek hvor jentene hadde pakket inn en gave som jeg kunne assosiere til giveren---> jeg skulle altså gjette hvem de forskjellige gavene var fra. Klarte meg bra her og:) Og er så takknemlig for alt jeg fikk! Og all den tanken som ligger bak denne dagen!

TUSEN TAKK JENTENE MINE! er så glade i dere!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det var en innholdsrik dag :))

Tante Torild