fredag, mars 19, 2010

snart ny uke!

Jeg må skvise inn et innlegg før helgen tar meg helt. Har jobbhelg, og gleder meg til å møte gamlingne mine igjen:) ...Jo, det var bare det; må bare klarere noe her: Jeg har så mye å glede meg over! Som sagt begynte Eline å gå for alvor for noen dager siden. Det er så deilig å se henne stabbe rund her med hendene utstrakte for å holde balansen:) Og hun er så stolt selv! Hun forstår mer og mer, og det er herlig å komunisere med henne og få så tydelig respons! Glede og irritasjon, lekenhet og bestemthet, hun viser så tydelig det hun mener og føler, og er bare en helt fantastisk ettåring!
Om litt under to mnd blir jeg KONE! Tenk på det! Jeg skal bli gode kjekke Stian sin kone! Det er ikke til å tro! Jeg gleder meg til dagen, til å kle meg i brudekjole, til å være vakker! Men mest av alt gleder jeg meg til å begynne på livet som ektefelle!
Neste helg skal det arrangeres utdrikningslag for meg! Mer enn det vet jeg ikke, men det kribler i magen når jeg tenker på det, og jeg gleder meg så utrolig masse! Kommer garantert tilbake med rapport!
Så er det påske og vi reiser til Valsøyfjord! Mitt fristed! Og 1.påskedag har jeg fått den store ære å være fadder til lille Sandra til Ingrid og Trygve!Jeg har to helt fantastiske uker og se fram til! I love!

Ingen kommentarer: