tirsdag, februar 08, 2011

award!

Og den feires med brownies og is! På en helt vanlig tirsdag.

Maluba, en av mine favoritt illustratører, ja dere må bare se her, for den streken hun har, er bare helt knall! Og for en fantasi da gitt! Hun har gitt meg hele to awarder! En til Solem-bloggen, og en til Kreativius. Ble så takknemlig og glad:D  
Med awarden skal det nevnes tre ting og meg, (skulle gjerne vært noe superinteressant eller enestående, men den gang ei) Her kommer de iallefall:
- jeg har blogget i 4 1/2 år! Det var før Stian og Eline, jeg levde livets glade dager som student i Oslo.
- Jeg liker absolutt ikke å bake, og blir egentlig ganske sur når jeg knøler på kjøkkenet.
- Jeg har lest Harry Potter-bøkene 5 ganger! Eller er det 6 tro? Jeg lever meg så sterkt inn i bøkene så ser jeg en gammel gymsko i en grøftekant, tenker jeg straks; 'å, en 'portkey'! Lurer på hvor den fører hen!'

God tirsdag godtfolk! Kom gjerne innom på litt brownies!

6 kommentarer:

IC.B sa...

Oi, kanskje vi kommer en tur i morgen? Tihi

Unknown sa...

Hei og tusen takk for mange kjempe fine navn !! Ilike :)))) Levi er drit fint men det heter vennina mi sin sønn. Filip er en favoritt, men Mannen min har sine meninger med de jeg synes er fine, mange av de du skrev;) Så får vi se om vi kommer til en enighet til slutt;)
Ha en super fin dag og kos deg med Harry Potter hihi
Klem

Elisabeth, innerst i veien sa...

5-6 ganger ja, såpass, he he. Kos deg med brownie.

Gollass sa...

Gratulerer med award, velfortjent;-) Kunne godt hatt en snei brownies nå ja;-)

gult hus i svingen sa...

gratulerer med Awards:) Brownies og is...fordi du fortjener det:)

Klem fra Trine:)

Bondekona sa...

Hei!
Må ønske deg velkommen til meg!
Jeg leste litt nedover her, og ser du sliter litt med bekkenet i svangerskapet? Håper det ikke blir for ille.. Kjenner til det!
Ser kjekt ut her inne, skal lese litt mer.
:)