fredag, april 15, 2011

lillebrorstatus

I dag har jeg vært på kontroll, og alt er vel med lillebror:) Han har vokst seg stor og ligger godt nede i bekkenet nå. Med hodet først:) Denne uka kjente jeg at magen sank, så det må jo bare bety at det nærmer seg slutten:) Jeg gleder meg sånn til å holde han nå! Til å lukte og snuse og bare se på han! Lurer sånn på hvem han er...
Ser dere forskjellen eller? Det har blitt himla tungt nå, og bekkenet er værre enn noen sinne... Måtte den siste måneden gå FORT!

3 kommentarer:

Maiken sa...

Er mitt første barn ja, så er fryktelig spent (men det er man kanskje fordi om det er det andre eller tredje barnet også, for den saks skyld:)).
Bor ikke sååå nært, men flytter nærmere nå i mai :) Da blir det en god trilletur, så er man der :)

Hva er din termin da?

Jeg føler også at magen har sunket litt den siste tiden. Så nå er det bare den siste mnd igjen :)

som du sier, så får vi satse på at dagen ikke blir 17. mai. Må være kosligere for babyen senere å ha bursdag på "sin egen dag" og ikke hele Norge sin dag ;P
Meeen, vi kan vell egentlig ikke styre det..

Eline sa...

Ååå, så spennende, nå er det ikke lenge igjen! Nydelig gravid! Ser at magen har sunket og blitt større. Skjønner at du er klar for han nå, ja. Vi følger spent med.
Ha en fortsatt fin fredag.
Stor klem

Anna Sofia sa...

åh Kristin du är fin fin och magen växer på! jag kan tänka mig att det är massor med funderingar hur han kommer se ut, hur förlossningen blir och sånt nu.
Du är en riktig superwoman som genomgår den onda värken i höften ännu en gång. Men powerwoman har du ju alltid varit, tänker bara när du klättrade upp i nidaros 400 meter över marken i en trappa rakt upp, med kryckor och en eline i magen.. dear!
Snart är han här Kristin!
Stooor kram!