fredag, juli 11, 2008

Terne eller stjernegutt?

Å, nå svever jeg av lykke! Klarte ikke sove stort i natt. Tenkte på vår lille baby, og i mårrest måtte jeg opp å se på ultralydbildet før klokka var sju. I går fikk jeg endelig bekreftelse på at alt stod bra til der inne. Hender og føtter, hode og et lite bankende hjerte fikk vi se! På siste kontrolltime fant ikke legen min hjertelyden, og du kan si jeg har vært en smule bekymret... Men nå... Åh! Jeg er så lykkelig! Om det blir gutt eller jente fikk vi ikke vite. Babyen lå så langt nede i bekkenet at vi må tilbake for å ta de siste målingene. Da kanskje vi får se kjønnet og? Nå er jeg inne i den 19. uken av svangerskapet, og babyen er rundt 18 cm langt...

Jeg fikk ny termin også! På Luciadagen, 13. desember! Det vil si at det enten er den nydeligste ternen eller "værdens finaste stjernegut" som kommer:D

Nå legger jeg babyen og resten av svangerskapet i Guds hender.

Ingen kommentarer: