onsdag, april 08, 2009

Elines barnedåp ++

Ja, hvor i all verden skal jeg begynne? Virker som en evighet siden 5-årstreff på toppen, men det er ikke lenger siden enn forrige helg. Jeg og Eline reiste med tog, og det gikk så bra! (i mine mareritt om natta glemte jeg babyen min på hver stasjon sørover...) Eline var blid og fornøyd, og jeg fikk med meg alt; trillekoffert, bag, veske, vogn, bilsete og Eline da vi gikk av på Hamar st. Det var så GODT å se igjen alle! Rart at det har gått fem år... Alle var seg selv lik, og en skulle tro vi bare hadde kommet tilbake fra hjemreisehelg eller noe... Anna laget en så fin collage med bilder fra helgen, og jeg legger det ut her selv om jeg ikke har fått tillatelse... enda... (kjenner jeg Anna rett, er det nok helt ok for henne:)).tusen takk for noen koselige dager! (selv om de ble alt for få...)

Turen gikk videre til Mjøndalen, og en spent farmor kom å hentet oss! Åh, så godt vi har hatt det denne uken! Svigermor har dullet og dallet med oss, og hun er så stolt av barnebarnet sitt! Vi kom fram til oppredde senger, og oppå der gaver til oss begge. Nye klær ble det også iløpet av uken. Nybakte rundstykker, farmor og Eline på trilleturer, gode middager... *sukk* så godt vi hadde det! Tur til svigerfar ble det også, og der ventet enda flere gaver til Eline! Å, så heldig vi er! Det var første gang farmor, farfar og bestemor fikk se Eline!Eline ble fort glad i Tante Ida, min kjære svigerinne:)

Vi fikk også med oss en Oslotur iløpet av uken. Første stopp ble United Bakeries med Siri og Helén. Koselig, koselig!



















Middag med tante Torild, Helén og Inger toppet kaken, og jeg og Eline hadde en strålende vårdag i Oslo by!

Den store barnedåpen!
Jeg er så glad og strålende fornøyd! Dåpshegen ble akkurat så koselig som jeg hadde ønsket! Selskapet intimt og fint og slekta glade og mette:) Eline protesterte villt da hun måtte ligge i armkroken til onkel Christoffer som bar henne til dåpen. Hun ville jo følge med så klart! Men hun var like blid igjen da hun fikk komme opp. En fin gudstjeneste, og et fiiiiint dåpsbarn!!!Svigerfar stod for koldtbordet, og det manglet ikke på noe! Gavebordet bugnet, og jeg er helt overveldet! Jeg synes dagen ble så vellykket! Strålende vær, GODE mennesker, deilig mat, en utrolig fornøyd og blid Eline... Nei, jeg har ikke ord! Jeg er så GLAD!


5 kommentarer:

Anna Sofia sa...

ja det går fint vet du.. passade ju bra där..:P.. nu måste jag läsa bloggen din..:) Klem och Glad Påsk!

Anna Sofia sa...

och nu har jag läst.. ser ut som du haft en underbar helg och vecka! Det gläder mig! Fortsätt så! Kram!

Marianne sa...

Åååååå ... eg og ville verr på reunion! Såg heilt fantastisk ut, åsså så mången bra folk som va der!!

Eline e ei så nydelige jenta Kristin!! :) Så bra at dåkkår hadde ein fine dåpsdag og alt! Eg må jammen få komt meg ein tur te Trondheim snart! Må bare få unnagjort litt eksamenar og sånt først!!

Savne deg!!

inger sa...

Kjempekoselig å lese dette innlegget! Så mange fine bilder!! Eline var nydelig i dåpskjolen sin:)
Glad i dykk! Ha en fin uke! Klem

inger sa...

Glemte å si at bordene var kjempestilig pyntet!