lørdag, juli 10, 2010

Bryllupsbilder!

I dag fikk vi se bildene fra bryllupet vårt! Tusen takk Anne for den fabelaktige jobben du har gjort! Med forberedelser, fotografering, og alt etterarbeidet! You, my one and only superwoman!
Må vise fram noen av bildene som gjør meg helt ør og varm om hjertet! Tenk at jeg fikk mitt drømmebryllup!! Med drømmemannen:D Jeg er så heldig!

Det var en helt fantastisk dag!

#1 Strømpebåndet på! something blue
#2 Mormors slør! something borrowed and old
#3 i våpenhuset hvor brudepikene og pappa stod å ventet
#4 pappa gir meg bort
#5 vi er gifte! og brudepikene er bare så søte!
#6 bestefar <3
#7 lykkelig ektepar!
#8 bilen, kirken og familien Solem!
#9 kusine og fetter
#10 og buketten kastet. ivrige gifteklare jenter!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei. Flotte bilder. Likte godt det fra frisørstolen også. En alvorlig og konsentrert brud. Gratulerer med drømmebryllup.

Anette sa...

Fine bilder, vakker brud og et nydelig brudepar:) Kan vel ikke bli stort bedre?
;)