torsdag, januar 21, 2010

Litt om mye

Er så godt i gang med blogginga, så det blir ett innlegg i dag og gitt. Og jeg maser nå om dette bryllupet jeg da! For i dag har jeg nemlig kjøpt inn lysestaker til middagsbordet:) Jeg, Eline og Hanne tilbrakte sene formiddagstimer på IKEA, for de hadde halv pris på all metervare i dag. Men kom ut med ikke så mye som en prøvelapp en gang! hm... Er ikke fan av trykkene ikea bruker på tøyet sitt jeg. Og ingen ting falt i smak. Så får jeg ta meg en runde på Stoff og Stil istedet! (når lommeboka tillater det). Men iallefall; handlevogna ble full likevel den! Glasslysestaker i tre forskjellige høyder og telyseholdere til bryllupet, og lys i alle mulige fasonger til heimen:) Fornøyd!

Eline koser seg i bæresjalet på ryggen til tante hanne-sin

Nå er Stian på bandy-trening, så jeg har okkupert hele sofaen, og der har jeg tenkt å bli resten av kvelden:) Lade opp til arbeidshelg, og hekle på teppet til Gyngestolen:) Gyngestolen ja:) Har blitt som et verdigfamiliemedlem hun nå! Står der ved veggen og liksom observerer livet hos Solems. Er sikker på at hun er veldig klok. Som en bestemor. Og vi kan gjerne få sitte på fanget hennes. Og der kan vi trøstes og være trygg:) Hun knirker, så jeg er sikker på at hun har lang livserfaring Bestemor Gyngestol. Og lener vi oss godt inntil, og legger godviljen til, får vi nok høre en historie eller to:)

fargene er litt varmere enn de virker på bildet. Hva synes dere? Vil det kle bestemor Gyngestol?

Eline lærte seg å reise seg opp og stå uten støtte her om dagen:) Hun ble litt forskrekket, men samtidig veldig stolt av seg selv, og begynte å klappe vilt i hendene. Da datt hun så klart boms på rumpa:) fine jenta mi!

1 kommentar:

Anonym sa...

så fint hekleteppet blir! ja, det blir en ekte Bestemor gyngestol:) tenker Eline må ha vært et herlig syn der hun klappet i begeistring over hva hun hadde klart!

fortsatt god helg!
smil fra tora