mandag, januar 11, 2010

Ris

'Ris og ros' er en ny "spalte"/ etikett her på bloggen min. Har funnet ut at det er mange og mye som fortjener ros, eksempelvis hjelpsomme og hyggelige ekspeditører og Rema 1000 sitt kost-og-støv-brett. Men det finnes mange ting og mange mennesker som er slike irritasjonsmoment i hverdagen min, som dukker opp og gjør livet surt der og da, eller over lengere tid. Her har jeg også en haug av eksempel, men jeg bør vel spare noen til senere innlegg. Men her kommer altså den første 'risen':

Til alle vordende foreldre på vognjakt: IKKE kjøp Tautonia Mistral barnevogn!!! Jeg irriterer meg grønn hver gang jeg er ute å triller.
-Kalesjen er løs, og det hjelper ikke å skru fast skruene. Den detter ned med gjevne mellomrom uansett.
-Det er vanskelig å regulere ryggen i vogna, og å vite når den sitter fast i sporet sitt blir ren gjettning. Ryggen har plutselig falt bakover mens lille jenta mi satt og sov oppi.
-Det er knøttliten plass til bagasje under vogna, så den er absolutt ikke ideell på handletur.
-vogna vår er nå tre år gammel, men blir til høsten parkert som sovevogn i barnehagen. Synes den burde vart et par år til jeg...

Ble mye syting på bloggen min nå føler jeg. Så for å veie opp litt kan jeg jo skryte vilt og uhemmet av kosten og støvbrettet som vi har kjøpt! En grønn sak fra Rema 1000, med myk kost og deilig håndtak. Ergonomisk riktig! Spinner jeg videre på denne tråden må jeg jo nevne at den forrige feiekosten var rene makkverket fra en butikk som skal få mye ris i senere innlegg.

Ingen kommentarer: