tirsdag, juni 29, 2010

lyspunkt

Stian og Eline kom hjem med deilig spekemat til meg i dag! De hadde vært på middag hos mamma og pappa, mens jeg lå hjemme og sløvet og produserte masse snørr. Jeg skulle steke meg en pizza, men tror du ikke den havnet opp ned på steikovnsdøra da jeg skulle ta den ut! Så, selv om smaksløkene ikke fungerer helt, så var det deilig med spekemat!!! Det så iallefall supergodt ut! (fatet er fra Porteminion, Sophie Conran. Vi har begynt å samle, og fikk en del til bryllupet:)Lekkert ja?!)
 Ellers har jeg har fått full ukes jobbing neste uke, og Eline har fått barnevakt:) Hurra! Det er straks ferie, og se hva stian fant på vgnett istad! Harry Potter and the Deathly Hallows-trailer!! Enjoy!

1 kommentar:

Emmagull sa...

Hei!
Koselig at noen er innom og leser da:)

Veldig fin blogg du også har, og du er jo myyye flinkere enn meg til å legge ut innlegg...av og til får jeg bare dødperioder, der det tar en evighet før jeg legger ut noe..

*fy skamme seg* sier alle i familien min;) hehe..siden vi ikke bor på samme sted...

men som sagt veldig fin blogg, denne skal jeg huske :)

*susanne*