søndag, september 14, 2008

finding it hard to sleep...

svært så vanskelig det var å få blund på øyet i natt da... Klokka nærmer seg fire...
Kanskje det er Stians eminente kokkekunster som holder meg våken? Han laget reker til meg i går kveld, trukket i hvitløk, smør, olivenolje og div krydderier. Det var sååå godt, og jeg spiste nok litt for mye... Det er jo egentlig en forrett...

Eller er det filmen vi så som gjør meg for redd til å lukke øynene? Nei... Så skummel var den ikke. Men akkurat passe creepy for Kristin. Og utrolig bra laget! Det er den her "The Orphange"-filmen. Spansk og mer enn verdt å se:)
Kanskje det er fullmåne? Da har jeg alltid problemer med å sove... Rart det der. Men jeg ser ikke noe måne, det er tykk tåke over Melhus i natt...
Eller er det alle tankene som kverner rundt i hodet mitt... Bryllupsplanlegging... ja, det er lenge til enda... (våren 2010 for de som lurer...) Men allerede har jeg invitasjons-layout, kirkeprogram-layout, bordkort-forslag, bordpynte-ideer, hårfrisyre, brudekjole, meny, fargevalg osv klart i hodet:) Noe har kommet ned på arket og. Greit å ha en plass hvor man kan samle ideer og inspirasjon:) Vi får lage oss ei bryllups-hjemmeside og etter hvert. Å, her er det jo myyye å henge fingrene i!!
Ja, det er mye som holder meg våken for tiden. Og lillemor er ikke så værst for en slik oppgave hun heller... enda hun ikke er født en gang. Sparker og vrir seg, strekker og slår. Ja, ja... Bare du snur døgnet tilbake innen du blir født så! Hadde vært deilig med en unge som sover om natta!!! (Det gjorde ikke jeg har jeg hørt...)

Hei sann... Der forsvant den siste "pops-en" fra godterskåla... På tide å prøve senga igjen. Må jo sove litt før vi skal lage gooood søndagsfrokost med rundstykker, egg og bacon! Å, kjenner jeg gleder meg allerede:D ...kommer jeg til å tenke på frokosten resten av natta nå da...?

2 kommentarer:

Anne sa...

jøss du fikk ikke sove i går natt du heller? hehe rart.. ikke æ heller. må være en eller annen snål gravid-ting... Tror ikke det var fullmåne i går siden det var det tidligere i uka her. Gleder meg til bryllup i 2010=) Husk at vi har en avtale om at æ ska få vær fotograf den gang du gifte dæ. hehe

Anonym sa...

he he, da er vi to....jeg får heller aldri sove om natta, kanskje derfor jeg har klart å snu døgnet så mye at jeg legger meg kl fire og står opp ett? sliter litt m det jah.....
ja ja, ny uke, nye muligheter! og snart skal jeg til deg!Huiiiiiiii! hæla i taket og tenna i tapetet(eller på tørk....)