tirsdag, september 30, 2008

innlegg nr 84...

Å, så godt å få så mange gode tilbakemeldinger på det siste innlegget! Det varmer hjertet mitt:) Det var nok litt "krast" skrevet som Stian sa... Men noen ganger må ting bare ut! Barndomsvenninne Anne har skrevet om det samme på sin blogg. Tenk at vi skulle komme oppi den samme situasjonen begge to, og det nesten samtidig! Annes blogg ligger i linke-lista;)

Ja, nå begynner jeg for alvor å føle meg gravid... Det blir vanskeligere og vanskeligere å få på seg sokker og sko. Jeg får pusteproblemer bare jeg prøver å sette albuene på knærne, og nå får jeg ikke igjen glidelåsen på høstjakken min lenger. Men så vokser jo lillemor og da. Hun er en liten minibaby, begynner å bli lubben og har de proposjonene en nyfødt skal ha. Hun har begynt å blunke med øynene, åpner og lukker, og kan skille mellom forskjellige lysstyrker. Om kvelden pleier hun å balle seg sammen til en liten kule midt oppå magen min. Da ser og kjennes det ut som om jeg har en liten bowlingkule rett bak navlen... ja, og navlen forsvinner jo snart... bare en bitteliten prikk igjen av den gitt. Hun har ganske god plass inni her enda, og hun sparker og strekker seg, vrir og vender på seg. Noen ganger ser det ut som en gjeng usynlige heffalumper bruker magen min som hoppeslott!
Oi, ja... Jeg skulle nå bare legge ut noen nye bilder fra leiligheten jeg da... Begynner å bli riktig så fornøyd:)
Jeg kjøpte hylla, gardinstoffet og de grønne gulvmattene på ikea. Stoff på ikea er BILLIG!!! Veldig fornøyd med det kjøpet der;) Den gule skittentøysbøtta er også fra ikea... Åsså digger jeg egentlig dusjforhenget vårt! Fargerike frosker med paraply, kjøpt på kid til halv pris:)
Vi kjøper nok en stellepute for å ha oppå vaskemaskina. Vet ikke helt hvor vi skulle hatt stellebenken ellers. Så må vi nok få opp en liten komode eller noen hyller til... Bleier og klær til lillemor vil nok ta litt plass!

Stua mangler fremdeles litt bilder og sånn på veggene. Men endelig er gardinene på plass. Også fra ikea. Det er liksom fargene mine det der. Ønsker meg tepper og puter til sofaen i samme stil til jul... Ellers er stuen mer en god nok til å tilbringe dagene i. Litt flere planter hadde vel også gjort seg... Telys, kubelys, kronelys og duftelys fra ikea er et must nå som det går mot kaldere tider:)
Nok en fantastisk høstdag har vi hatt i dag! Deilig med en liten spasertur i det klare, kalde været på mårrakvisten! Nå er det tirsdagskveld... som alltid har vært den store tv-kvelden... Men jeg har vel innsett at gray's ikke er som det en gang var... Nei, fra nå av sverger jeg til mandagene med "top model" og "ylvis møter veggen"! Så av med tv'n, skru på symaskina og sett en digg cd i spiller'n! Der har du min tirsdagskveld!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei vennen!
Håper det er bra med deg og knøttet! Nå har jeg vært en langhelg på fjellet, herli med litt fjelluft:)
Fint det har blitt i leiligheten:)
vi snakkes!
sjalabais
plinger