onsdag, januar 14, 2009

en liten bildekavalkade

Hverdagsliv... Ja kan det kalles det tro? Det blir nok hverdag etterhvert, men ennå er det vanskelig å omstille seg... Hjernen klarer liksom ikke å koble om... Jeg har blitt mamma! Det er umulig å fatte... Min største drøm har gått i oppfyllelse! Jeg koser meg glugg med Eline hver dag, elsker å se på henne og nusse på henne:) Hun er nydelig, og hun er min:D

Ammetåka har slått inn, og jeg er litt borte vekk for tida... Det er vanskelig å fokusere, og jeg kan nok virke litt "svevende" og ukonsentrert... beklager det altså! Men det er fryktelig vanskelig å tenke på noe annet enn Eline, Eline, Eline... Det går nok bedre etter hvert!

I helgen kom slekta fra Åfjord på besøk, og Eline fikk vise seg frem for store og små! Mathilde, Nora og Eline blir jo nesten på samme alder, og de viste iallefall sin interesse der Eline lå og tronet i vippestolen sin. Nora, som har vært yngst i slekta til nå, yppet seg litt ved å røske og rive i elines strømpebukse.

på nyttårsaften hadde vi besøk av therese og zacharie. vi hadde en koselig kveld, spiste god mat, og spilte backpacker i brettspillverson til middnatt. Da så vi på det begredelige bakkefyrverkeriet, og noen få, svært ulovelige, men mye vakrere pinneraketter. ...leste jo at det var færre personskader og branner i år enn det har pleid og vært på nyttårsaften, så de nye restriksjonene ser ut til å funke... bare så synd at melhus kommune ikke har råd til å sende opp kommunalt fyrverkeri...

se på disse to! yndlingsmenneskene mine! er de ikke vakre! jeg klarer ikke å fatte hvor heldig jeg er! tenk at jeg plutselig har fått min egen lille familie!!!

Eline er forresten 4 uker i dag:) Og sover nå på mammans bryst... jeg skal ta meg en dupp jeg og.

Ingen kommentarer: