tirsdag, januar 20, 2009

trilletur

møkka-trapp! (nei, det er ingen baby oppi der)
Jeg og eline har vært på en forfriskende trilletur, og alt gikk som smurt! Eline kosa seg nedi voksiposen sin. Jeg tror jeg fikk kledd henne riktig... Det er jo så vanskelig å vite. Men hun var iallefall ikke svett i nakken. Ser det som et godt tegn jeg:D Dessuten hadde jeg ingen smerte i bekkenet og hoftene under og etter turen, så nå jubler jeg og er så glad!! Nå skal Kristin bli sprek igjen!
Alt er altså bare fryd og gammen. Bortsett fra den trappa... Kommer til å ødelegge vogna en vakker dag hvis vi må fortsette å dra den opp og ned over de stokkene der... Tungt er det og. Og så himla tungvint og upraktisk! Først kle på seg selv, så kle på baby, så ut med vogna og få den opp trappa, så ut med baby som ikke skal få trekk på seg... ...Det er vel ikke det største problemet her i verden, men noe må man jo klage over:D

1 kommentar:

Anne sa...

Nei, det der ser ikke enkelt ut. Synes å huske at du sa at huseieran skulle fikse på den trappa æ. Bra at dokk kom dokk ut en tur da, herlig for begge det:)