fredag, januar 30, 2009

friday-feelings

vet ikke om nesedråpene funker... det har isåfall tatt tid. men Gud funker! Det er så lett å glemme ham oppi alt som foregår om dagen. Glemmer at han helbreder. Glemmer at han vet hvordan morgendagen blir. ...Som den store poet jeg er skal dere nå få et lite rim: "-Når dagen er tung, og alt går på tverke, be til vå Herre og du skal få merke, Vår kjærlige Gud, Allmektige Far, som hører vår bønn og gir oss et svar!" Ha-ha:D Det va'kke værst! (om jeg kan si det selv:D)

Eline vokser og blir stor! Her om dagen ryddet jeg i kleskurven hennes, og måtte legge vekk en hel del som hadde blitt for lite. I går var vi på 6ukerskontroll, og lillemor har blitt 4780 gram! Det er akkurat etter normalen det:) Barnelegen var veldig fornøyd, og syntes Eline var både sterk og oppmerksom. Og bare for å understreke at her var alt som det skulle, tisset eline på legen tilslutt:D

hvor ble julen av? Det er jo søren meg februar i overimårra... Tida har gått så utrolig fort, og julen husker jeg ikke stort av... Det eneste jeg hadde i tankene de første ukene etter at eline ble født var: mamma? jeg? dattera mi? det der? hun er jo så pen! 1mnd- dagen ble feiret med besøk av mormor og morfar, is og brownies. Og nå er hun over 6 uker, litjpia mi!

Hvis det er greit for eline blir det "De gales hus" på dvd i kveld. Og i mårra skal vi en tur til orkdal og hilse på lille Emily som kom til verden natt til onsdag.

ønsker alle ei trivelig helg!

Ingen kommentarer: