mandag, februar 23, 2009

Min kjekke mann har bursdag:)


Gratulerer med dagen Stian! Jeg elsker deg! Tenk at du dukket opp i livet mitt! Det va no løkka det ja! Nå håper jeg du koser deg med kake på jobb i dag, så blir det god middag når du kommer hjem:) (og american top model-finale i kveld! ha-ha:D) Æ ÆLSKE DÆ STIAN!

Ellers har det jo skjedd litt av hvert egentlig, som jeg ikke har fortalt om enda... forrige helg var vi på navnefest hos Leon. Spennende å få være med på navnefestsermonien i vakre lokaler på Ringve museum:) Og et koselig selskap ble det etterpå. Leon har en fin slekt:)
Vi fikk også feiret ettårsdagen til kusine Nora. Masse gode kaker, snille tanter og onkler og en skokk med søte kusiner:)
Bacalao hos tante bodil og onkel trond var en fin avslutning på helgen.

Denne helgen ble det også litt farting:) Vi feiret bursdagen til Silje og Sten Terje på lørdag. Deeeilig thai-mat fikk vi, og igjen masse gode kaker etterpå:) Silje og Synne var byens fineste prinsesser!
I går var vi på middag hos mamma og pappa, og feiret fastelavn og nok en bursdag:) Må legge ved et par bilder av universets beste mormor og morfar! Eline og vi er virkelig heldige! Og så takknemlige! Vet ikke hva vi skulle gjort uten dere to:)

1 kommentar:

Fru Espedal sa...

Hils mannen din og gratuler så mye med dagen fra oss. :)
Gleder meg til å treffe deg på reunion. Klemmeklem