lørdag, februar 21, 2009

Sleeping beauty


Gjett hvem som sovna midt under senkveld i går, og sov helt til 07:00 i dag! Da mått jeg (med sinnsykt melkespreng) vekke henne så hun kunne spise litt... Det ble bare halv pupp før hun sovna igjen, så nå er jeg oppe og pumper.
Mens vi er inne på soving; I går testet vi ut en ny bæremåte i sjalet, og Eline sov så godt med øret mot hjertet mitt:)

I dag er det lørdag, og vi er bedt på Thai-mat hos Sten Terje og Nid! m-m-m! Jeg gleeeder meg!

...Stian har snart bursdag... Hva skal jeg finne på? Hm... Jeg er jo veldig godt igang med helkinga, så kanskje det blir en gryteklut eller no'? Bursdagsfest må vi også få til, så dere er invitert på ...ja... noe spiselig en av dagene:)

Vel, det var en liten oppdatering på morgenkvisten:) Nå skal jeg finne sengen igjen. Det er jo tross alt lørdag, og da sover man så lenge man kan!
Ha ei fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer: