onsdag, august 12, 2009

Alpha and Omega

I det siste har det svirret ikke så rent lite bekymringstanker oppi hjernen min. Det er slitsomt og det tar veldig mye energi. Energi som jeg gjerne skulle ha brukt på familie, venner og hjem. Da jeg gikk tur tidligere i kveld runget denne sangen gjennom headset-et på ipoden min.

He is the Alpha and Omega, the beginning and the end.
The son of God, the King og kings. Lord of lords, He is everything!
Messia, Jehovah, The Prince of PEACE is He!

Slutt å engste deg. Ikke vær bekymret. Om alt annet ikke funker, om jeg gjør feil eller om ting ikke går som planlagt så er Han Alfa og Omega! Begynnelsen og slutten!


Jeg vet at Jesus passer på bittElinen min!

2 kommentarer:

inger sa...

Nå rant det faktisk en liten tåre her! Ble så rørt av innlegget ditt, og det bildet er helt nydelig. Trengte å lese dette idag, TAKK for at du minte meg på at det er en som alltid passer på oss!!
Kosi

Kristin Kreativius sa...

:) Ja, ikke sant! Har lyst til å tegene det, og bytte ut barnets ansikt med elines:)

Det er så lett å glemme når ting går trått... Og det er lett ogdrite og dra når man føler at man ikke blir hørt... Men han er det for det:)