mandag, august 31, 2009

Ikke så værst å bli femogtyve...

Åh! For ei helg! Den startet med god lørdagsfrokost men min kjære bittelille gode familie, hvorpå vi kjørte til 'Øvre' for å avlevere Eline til mormor og morfar. Hun skulle være der hele dagen + natta, og jeg var en smule spent kan du si. Men første natt uten mamman gikk kjempefint! ...Eller jeg må vel snakke for meg selv og heller si; Første natt uten Eline gikk over all forventning!
Jeg og Stian ilte avgårde til nytt loppemarked, men vi kom litt for sent til godbitene denne gangen. To blomsterpotter og badedrakt til Eline ble det.
Av mamma og pappa fikk jeg gavekort på Savoy, en klesbutikk på Melhus med sååå fine klær, så etter svele med smør og sukker (riktig nok ikke så gode som tante Bodil sine), stakk vi til Melhustorget for å skaffe meg et antrekk til bursdagsselskap:) Det ble lilla tunika og tøff knebukse i dongeri:) Og mens Stian lurte med ett eller annet hemmelighetskremmeri, brukte jeg nok et gavekort som jeg fikk av Hanne og Thomas. Hull i ørene! Det ble tre stk til! Så nå har jeg tre hull i den ene øreflippen, og to i den andre. Ble meeeget fornøyd:)Utpå kvelden stelte Stian istand middag og pyntet huset mens jeg jogget (ja du hørte riktig) meg en tur. Deilig å komme tilbake til entrecôte, ris, fløtesaus og stekte grønnsaker og champinjong, min elskede mann og en VAKKER PERLERING! Wiiiiiiiiiiiii :D :D :D (nå holdt jeg på å glemme at jeg også fikk grunning + maling til møblene vi holder på å pusse opp av Stian:D) Tuuusen takk mannen min!!!Søndag formiddag var det tid for familieselskap. Hanne har jo også nettopp hatt bursdag, så vi ble feiret begge to:) Fult hus hos mamma og pappa! Det ble enda mere gaver, kaker og godter! Det var godt å få tilbake dattra si og:D

Og søndagskvelden kommer jeg til å leve lenge på! Skulle hatt alle mine kjære venninner der så klart, men lange avstander gjør det litt mer komplisert. Jeg, Anne og Ingrid Carina hadde det så trivelig, og skravla gikk i ett! Tre forholdsvis nybakte mødre med hvert sitt finurlige familieliv... Du kan tenke deg hva praten gikk i. Har skjelden vært så tørr i munnen som sent i går kveld:D

Jeg er så strålende fornøyd! Hæppi, hæppi:D

Her er serviset som vi har begynt å samle på! Vi falt helt pladask begge to og jeg er så glad for å ha funnet noe som vi begge liker kjempegodt! Er det ikke vakkert? Jeg fikk meg salatbolle i dette serviset til bursdagen min:DTuuusen takk for alle sms'er, meldinger på facebook, telefonsamtaler, klemmer, gaver og gratulasjoner jeg fikk! Nei, det er slettes ikke værst å bli femogtyve!

8 kommentarer:

Anna Sofia sa...

va glad jag blir att läs att du haft en sådan strålande dag! och en superstilig tunika du köpt dig.. jag älskar verkligen lila (jag med).. stor klem!

Anonym sa...

Så fin ring du fikk. Og fin tunika. Den fargen var fin til deg :)
Tante Torild.

Anna Sofia sa...

Ja på svenska då, inbundna och allt. Men jag fick nästan betala nypris för dom, det var många som ville ha dom. På svenska finns dom på cdon.com annars, men det måste väl finnas på norska med?
Jag ska i alla fall läsa dom en tredje gång när dom kommer. (Jag kommer ikapp dig..hihi)

Anne sa...

jaa det var så koselig i går:) Det må vi gjøre flere ganger... godt å komme seg bort litt fra jobb, skole, baby og samboer og bare skravle:)

Enig med tante Torild, du kledde den tunikaen. Skulle si det til deg i går også, men glemte det.

inger sa...

vakre Kristin! <3 you

Kristin Kreativius sa...

<3 <3 <3 tuuusen takk:)

Jentene på den andra siå sa...

høres ut som tidenes dag! like god som du:) kjekt å lese!

Jentene på den andra siå sa...

http://mali-mo.blogspot.com

prøv denne bloggen kristin!
sykt fin og inspirerende:)