fredag, september 03, 2010

Ønske om et hjem...

Jo, vi drømmer og kikker på hus. Gamle, fine som trenger modige sinn og evnerike hender for oppussing, Vi ser på huskataloger og drømmer om å bygge vårt helt eget, med vår helt egne stil... Vi veier for og imot, regner ut kostnader og setter opp budsjetter... hm. Jeg vet at det blir en gang. Og man kan vel få fortsette og drømme. Og dessuten vi er heldige som har tak over hodet så lenge vi vil.

Når det gjelder våre gode venner, har de fått vite at leiligheten de har leid, nå har blitt solgt. Innen 1. oktober må de være ute, og hvis det er noen der ute som vet av noen som vet av noen som har lyst til å leie ut leilighet til en familie på 4, ja da må dere pliiiis si ifra! Leiemarkedet er så utrolig trangt, og det begynner virkelig å haste for denne vakre familien som vi har blitt så glad i! Av forskjellige omstendigheter, og praktiske årsaker ser de etter leilighet/hus på Melhus og omegn.
Ta kontakt om dere vet av noe!

3 kommentarer:

IC.B sa...

Takk kjære Kristin.
We <3 Solems

monica alias mosa sa...

Lykke til i jakten på et nytt hjem. Utrolig deilig å bo i et heilt nytt bygd hus also. Sukk... :-D

Og takk for hjelpen. Fikk det til jeg! :-D

Marianne sa...

Kristin!! :)
Du e så snill og omsorgsfull!! :)

Nå har eg fått meg ny blogg, åpen for alle! Men litt anonym, så mine søte små ikkje kan googla meg! ;)

Håpe alt e bra med dåkkår!!! Savne savne savne!!!