lørdag, september 04, 2010

systue

Det ønsker jeg meg når vi en gang flytter. I går laget jeg denne, en mappe til alle strikkepinner og heklenåler. Stian, jeg har litt orden i rotet mitt skjønner du:) Var det ikke et stilig stoff da?! Skulle raidet alle loppemarkeder i høst på jakt etter mere av dette og lignende stoffer!

Sjekk gjerne hobbybloggen innimellom. Der legger jeg ut ting jeg lager. Klikk her for å komme dit. Det finnes link på høyre side også. Har bildet under linken forandret seg, ja, da har det kommet nytt innlegg.


...Elinepia er syk:( Vondt for mammaen og ha arbeidshelg da.

2 kommentarer:

Malu sa...

Den mappen var kjempe fin.
Elsker stoffet.
Ble inspirert til å lage nytt system til alle heklekrokene mine.
Håper dere har en fin Søndag.

Hilsen Malu:)

Marianne sa...

Kristin!! :) Eg la visst inn kommentar under feil innlegg .. jaja!

Så kul mappa du har lagt!! Digge sånne blomster!! Blei du litt inspirert av huset på finn.no?

Du e goe!!