fredag, oktober 24, 2008

fredagsfølelser

Å, jeg må bare si det; Det er så koselig å høre at folk leser bloggen min! Alltid positive tilbakemeldinger, og det gleder meg! Blir inspirert til flere innlegg da:) Håper jeg får tid til å oppdatere etter at babyen er født og. sju uker igjen nå!

Ja, og så kan man jo lure på hvorfor jeg bruker bloggen til å uttrykke meg... Dele tanker og meninger. Nå har det seg sånn at jeg ofte oppleves som ei stille og beskjeden jente. Skal jeg få sagt det jeg har å si må jeg liksom ha god tid på meg... Må formulere meg i hodet før setningen kommer ut liksom. Sånn "tenke før man snakker" vet dere... Det kan være en sånn inteligensgreie... som jeg ikke har fått i overflod av... Men uansett, jeg har behov for å uttrykke meg jeg og. Si min mening... Og når det ikke alltid går verbalt, så får man gjøre det skriftlig!

Etter en laaaaang togtur kom jeg fram til Porsgrunn i går kveld:) I dag styrer jeg kåken alene mens Therese er på jobb. Fint vær er det, så nå skal jeg ut en liten tur:) Handle inn til middag og snadder kveld:) I mårra er det også Porsgrunn som gjelder, og sønda'n reiser jeg til Mjøndalen til svigerforeldre, svigerinne og tantebarn:) Det blir koselig! Rart å plutselig ha en familie til... Men veldig takknemlig, for de er fantastiske mennesker hele gjengen:) Manda'n blir Oslodag! Blir godt å treffe igjen folka der!

Merkelig at man kan bli så avhengig av et menneske! Savner Stian så fælt... Etter kun en dag borte liksom... Hva har du gjort med meg!??? Jeg har det jo så bra her. Skal kose meg med venner og familie! Åsså ligger jeg å småsutrer om kvelden fordi at mannen ikke er i nærheten... Håper det er litt hormongreier altså! Blir oppgitt over dette rare og ustabile følelseslivet mitt...
...Hi-hi:) Kan tenke meg at Stian har det som plommen i egget nå:) Ingen hormonbombe i nærheten, ikke no' rot og stæsj som ligger rundt over alt, ingen andre som skal bestemme over fjernkontrollen... Nyt det mens du kan mannen min! Jeg er hjemme før du aner det! ...... Hm... Nå er det jo han som må hente meg på togstasjonen da... oi... Får bare håpe at han kommer:D

Håper vi blir sånn når vi blir gamle Stian!!! ... Men vi kan godt dra stolene ennå tettere:)
Elsker deg:)

Ingen kommentarer: