onsdag, desember 02, 2009

...

Jeg har flyttet bloggen min hit. Min gamle bloggs adressenavn har vært 'my shadow and I'. Min skygge og jeg. Det kan hende jeg skrev en del om skyggen min før, i gamle dager. Da jeg hadde bare meg og skyggen og tenke på. Nå derimot, har to fantastisk vidundelige mennesker overtatt skyggeplassen. Gjort den solfylt og varm! Hver dag! Min kjære forlovede, og min lille skatt Eline!

Så dermed måtte bloggen få seg en ny adresse. Nemlig www.lille-fam-solem.blogspot.com

Velkommen til min nye, gamle, helt den samme lille fam.Solem-blogg

I dag har jeg, Eline og lillesøster vært på julegaveshopping:) Hanne var med meg i fjor og hun! Som "bærer":D Den gang slepte jeg meg nemlig rundt på krykker, var alltid tissetrengt og ellers ganske diger og ferdig til å ploppe. Det er så rart at det er et helt år siden!! Den gang visste jeg ikke hvem som lå inni magen min... På dette lille året har vi lært Eline og kjenne, og det føles som hun har vært hos oss hele tiden! Likevel synes jeg ikke det er lenge siden jeg og Stian lå og glodde på det nydelige nurket som lå mellom oss i sykehussenga på føden. Men når det er sagt, så husker jeg jo ikke at Eline har vært så lita som 50 cm og 3360 g. ... Merkelig det der med tida altså...

Dette tror jeg er yndligsbildet mitt fra forrige fameshoot.

1 kommentar:

inger sa...

Veldig fint bilde!!
Har du forresten noen bilder å legge ut fra da Else Lill var på besøk hos dæ? Hadde vært så gøy å se!
Fortsatt god adventstid! Gla i dæ:)