mandag, desember 14, 2009

Gleeeeder meg til bryllup!!!

Det går så trått i planlegginga synes jeg. Tidlig i høst skrev jeg en liste over ting som burde være klart til før jul... Den listen finner jeg ikke, og ikke har jeg gjort en døyt etter den idémyldringen den gangen... Og nå er det jul... Ja, ja. Bryllup blir det nok likevel, og ferdig og klar blir jeg nok og. Selv om jeg drømmer noe helt annet. Hver gang er det noe vesentlig som mangler eller som ikke er gjort, og hver gang drømmer jeg også at jeg håper det bare er drøm... Hvis dere skjønner. Og så drømmer jeg at jeg skjønner at det er en drøm, og når jeg våkner er jeg dobbelt så mye lettet, men også dobbelt så mye stressa som jeg tror er bra for meg...

Men du, som jeg gleeeeder meg!!!

I dag har det vært Luciadagen, og vi skulle ha feiret den sånn som de gjør i Sverige! Bare se her i Vaxjø domkirke!

Førjulstiden er travel, og jeg henger absolutt IKKE med i svingene. Men nå går vi inn i en spennende uke her i gården. De siste julegavene samt penklær til liten og stor skal kjøpes inn, IKEA skal besøkes, juleavslutning i barnehagen, bake bake, ettårsdagsfeiring x2, julekos+ verksted x2, og sikkert +++:) Gleder meg!!!

God ny uke til dere alle:)

1 kommentar:

Anna Sofia sa...

åh ja, det hör till med drömmarna, jag drömde att jag glömde klänningen och var naken och allt möjligt galet under planeringstiden. Har förstår gott, man lever jag andas bröllop! :D

så gott att du såg klippet från växjö, det var sådan julstämmning, tror jag inte gråtit så på länge. haha, löjligt men sant!

ha en fenomenal vecka!
Kram