torsdag, desember 03, 2009

innlegg nr. 200

wooohooo!!!! Det va'kke verst! Feirer med nybakte 'kanelstenger' og et lite glass brus:)
Leste nettopp bloggen til min høygravide venninne Ingrid Carina. Hun lurte på hvor energien har tatt veien. Da kan jeg melde om at den har flyttet inn litt lenger nedi veien, for her har jeg så det holder i massevis! Skulle gjerne delt med deg!
I dag har Eline vært på ettårskontroll:) Alt var fint og bare bra, og det er godt for mamman å høre:) Vi gikk opp igjen, og mens Eline sov laget jeg en 'E' som skal henge over sengen hennes på nyrommet. Det kommer bilder av den veldig snart. Fikk også pakket inn en del julegaver før hun våkna:) Vi har vært ute en tur til i dag. Eline og 'gudfaren' Håkon har sittet å "spilt fifa" og sett på 'mot i brøstet':D Pappa og Jørgen kom på middag; klubb, duppe og flesk. Og i og med at pappa tok med seg Eline tilbake til Storåsen (hun skal være der i mårra siden jeg skal på jobb), fikk jeg endelig ryddet ut av gjesterommet og ommøblert på vårt rom. Nå er det egentlig bare å flytte Elines seng til gjesterommet... Men det trengs litt mental forberedelse der kjenner jeg... Nå i kveld er to sorter julekaker unnagjort. Og gulvene vasket. Tror vi er klare til å ta imot gjester i helgen! Gleder meg til å få svigerfar og Marianne på besøk!
Men nå tror jeg faktisk at jeg må bysse lalle. Selv om jeg egentlig har lyst til å fortsette på Elines rom. Begynne å henge opp bilder og sånn...

God natt alle sammen:) Snart helg nå! <3

Ingen kommentarer: