mandag, februar 01, 2010

Bryllupsmesse bl.a

Selveste Finn Schjøll hadde vondt i ett eller annet og dukket ikke opp. Ble erstattet med en noe distré Toppen Bech... Men ellers var det da som forventet egentlig. Stander, smaksprøver på forskjellige desserter og kaker (---> farlig, farlig!) osv. Om jeg fikk så mange idéer, det vet jeg ikke. Er liksom litt forbi idé- og inspirasjons-stadiet. Nå er det planlegging og gjennomføring som teller. Veldig koselig dag med mamma og Hanne var det iallefall:) Og vi vant:) I pausen under manekengoppvisningen var det loddtrekning, og tenk at vi vant på begge loddene:D Gavekort på blomster, og signert bok av Lise Sjåk Bræk fikk vi.

Nå har det blitt iskaldt igjen. ...Eller, ikke så kaldt som det har vært, men ti blå og kaldere, da holder vi oss inne. Så dagene blir ganske lange...
Oi! Nå kom jeg på en sak som trenger litt ROS! Dette er også en baby-ting; så til alle vordende foreldre, og til alle spedbarnsforeldre: Kjørepose med dun inni er supert nå som det er så kaldt! Så utrolig praktisk! Bare putte babyen oppi posen som ligger i babysetet, og bær henne ut i bilen:) Savner den kjenner jeg, men nå har Eline blitt for stor og vi må sette av et kvarter for å pakke på henne lag med lag med klær før vi skal ut å kjøre. Og så blir det selvfølgelig alt for varmt til henne når vi har fått opp varmen i bilen.
Kjøpte denne på Barnas Hus. Tror det er det smarteste og mest praktiske jeg har kjøpt i hele mitt liv (som mamma):)

Ønsker alle en gos start på uka! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

et lite spor...;)
smil og klem fra tora

ps:synes bloggen din er fin, og at du deler tanker og hendelser på en fin måte.